دریافت استاندارهای ایزو

ده نکته فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو


[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

ده نکته فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو

تجارت الکترونیکی به سرعت در حال تبدیل شدن به روش خرید برای یک نسل کاملا جدید از مصرف کنندگان است. اگر روند تجارت الکترونیکی در مسیر فعلی خود ادامه یابد‌، ایزو‌ها‌ همچنان نقش مهمی‌ را ایفا می‌کنند. در این مقاله ۱۰ راهکار برای افزایش فروش ایزو شما آورده شده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

تجارت الکترونیکی به سرعت در حال تبدیل شدن به روش خرید برای یک نسل کاملا جدید از مصرف کنندگان است. فرصت رقابت به وجود آمده و باعث برجسته شدن ایزوها‌ی موفق می‌شود. روند فروش یکی از زمینه‌ها‌ی کلیدی است که در آن رقابت بسیار مهم است.

امروزه، یک زمانی عالی برای یک سازمان فروش مستقل یا نماینده ایزو است. بنابراین‌، اگر می‌خواهید تجارت و خدمات ایزو خود را توسعه دهید‌، تبریک می‌گویم! شما در زمان مناسب در صنعت مناسبی قرار دارید. آیا می‌دانید در جهان،  بانک‌ها‌ فقط ۲۰٪ از حساب‌ها‌ی بازرگان را باز می‌کنند‌، در حالی که ایزو،  ۸۰ درصد دیگر را باز می‌کند؟ بعلاوه‌، کارتهای اعتباری بالاترین نرخ رشد را در بین انواع اصلی پرداخت دارند. نرخ پرداخت کارت‌ها‌ی اعتباری سالانه ۱۰.۲٪ از نظر حجم و ۶.۳٪ از نظر ارزش است. اگر روند تجارت الکترونیکی در مسیر فعلی خود (یعنی ایجاد یک بازار باز و جهانی) ادامه یابد‌، ایزو‌ها‌ همچنان نقش مهمی‌ را ایفا می‌کنند و حساب بازرگانان را حتی برای مشاغل بیشتری باز می‌کنند. در ادامه این مقاله ۱۰ راهکار برای افزایش فروش ایزو آورده شده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید. برای صدور گواهینامه ایزو از مرکز ایزوکیا می توانید به راحتی اقدام نمایید.

فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو در رشد تجارت

چه به تازگی به عنوان نماینده ایزو شروع به کار کرده باشید و چه سالها در این حرفه فعالیت داشته باشید‌، چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای افزایش میزان موفقیت خود انجام دهید. در این مقاله، چندین تاکتیک مختلف ارائه شده است که می‌توانید برای برتری در فروش ایزو و توسعه تجارت خدمات بازرگان خود استفاده کنید.

  1. یک برنامه روزانه ایجاد کنید (و به آن پایبند باشید)

فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو :شما به عنوان یک نماینده فروش مستقل‌، مسئول برنامه یا پلان روزانه خود هستید. این بدان معنی است که شما باید راه‌ها‌یی برای ایجاد انگیزه‌، پیگیری و بهره­وری مناسب پیدا کنید. برای اطمینان از اینکه از زمان خود به طور موثر استفاده می‌کنید‌، سعی کنید هر ساعت از روز خود را برنامه­ریزی کنید. ممکن است ترجیح دهید صبح خود را با یک یا دو ساعت تماس شروع کنید‌، یک جلسه یا نمایش را قبل از ناهار و جلسه دیگری را بلافاصله بعد برگزار کنید و بعد از ظهر کارها را با مشتریان موجود پیگیری کنید. هنگامی ‌که یک برنامه روزانه دارید که برای شما مناسب است و نتایج کارهایتان عالی است، با آن همراه باشید! هشدارهای تقویمی ‌ایجاد کنید تا به شما یادآوری کند بین کارها جابجا شوید و سهمیه فروش روزانه یا هفتگی را تعیین کنید تا به خود انگیزه دهید.

  1. از رسانه‌ها‌ی اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌ها‌ی اجتماعی به چند دلیل یک ابزار قدرتمند برای فروش هستند. شروع کار نه تنها رایگان و آسان است‌، بلکه منبعی بسیار ارزشمند برای جستجوی اطلاعات‌، ارتباطات و تحقیقات است. از آنجا که مخاطبان شما بازرگانان هستند‌، LinkedIn بهترین مکان برای تست فروش اجتماعی است. با تماس‌ها‌ی واقعی و مشاغل محلی خود ارتباط برقرار کنید‌، به راهنمایی‌ها‌ دسترسی پیدا کنید‌، درباره پست‌ها‌ی انجمن نظر دهید و اخبار مربوط به صنعت را به اشتراک بگذارید تا خود را به عنوان نماینده ایزو معرفی کنید. شما باید به گروه‌ها‌ی مرتبط LinkedIn بپیوندید و در بحث‌ها‌ شرکت کنید. این یک روش آسان برای رساندن نام شما به آنجا‌، ایجاد اعتبار در صنعت و تعامل با آگهی‌ها‌ی بالقوه است.

  1. از شبکه خود به عنوان اهرم استفاده کنید

از شبکه موجود خود استفاده کنید، این یک روش ساده است: در مورد تجارت خدمات بازرگان خود با دوستان‌، خانواده و صاحبان مشاغل محلی خود صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها می‌دانند چه چیزی شما ارائه می‌دهید و یا اینکه به طور فعال در جستجوی فرصت‌ها‌ی جدید تجاری هستید. اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد‌، برخی از فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو ارزش بالقوه استفاده از شبکه موجود خود را نادیده می‌گیرند. هر کسی را که می‌شناسید ممکن است ارتباطی داشته باشد که می‌تواند فروش شما را به نقطه­ای عالی منتهی کند. بنابراین‌، در توزیع کارت‌ها‌ی بازرگانی سخاوتمندانه رفتار کنید‌، با صاحبان مشاغل کوچک تعامل داشته باشید و در صورت به وجود آمدن یک احتمال بالقوه، همیشه آماده باشید تا مزایای پیشنهاد خود را ارائه دهید.

  1. مراجعه به مشتری را در دستور کار قرار دهید.

هنگامی ‌که چند مشتری در لیست خود وارد کردید‌، باید به طور دوره­ای با آنها تماس بگیرید تا روابط مثبت داشته باشید. سریعا به آنها زنگ بزنید‌ یا یک ایمیل کوتاه ارسال کنید. دلیل اصلی پیگیری این است که بفهمید آیا آنها ارتباطی دارند که ممکن است از خدمات بازرگانان شما بهره­مند شوند. یک معرفی گرم، احتمال موفقیت شما را افزایش می‌دهد‌، این بدان معناست که یک مراجعه خوب همیشه ارزش درخواست دارد. اگر خوش شانس باشید‌، یک مراجعه می‌تواند به یک رابطه سودمند و طولانی مدت تبدیل شود و به طور بالقوه منجر به مراجعات بیشتر می‌شود.

  1. یک نقطه تصمیم گیری ایجاد کنید

هنگامی ‌که برای اولین بار پیشنهاد خود را به یک مشتری بالقوه ارائه می‌دهید‌، واقعا نمی‌خواهید او را متقاعد کنید که یک حساب کاربری را آن موقع باز کند. در عوض‌، شما سعی دارید آنها را متقاعد کنید تا به طور کلی در مورد پردازش پرداخت خود تجدید نظر کنند. یکی از بزرگترین موانع فروش ایزو این است که اکثر بازرگانان به دنبال فعال کردن ارائه دهندگان نیستند. بنابراین‌، شما غالبا باید بذری را بکارید که باعث فرایند فکری می‌شود. درباره اهمیت یافتن راه حل مناسب برای نیازهای پردازش پرداخت آنها صحبت کنید، اما تا زمانی که مطمئن نشوید که آنها به شنیدن صدای شما تمایل دارند، برنامه خود را تحت فشار قرار ندهید. فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو یک اصل ابزامی است.

  1. شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

اگر در تلاش برای فروش هستید یا رکودی را تجربه می‌کنید‌، اجازه ندهید که رد کردن به ذهن شما خطور کند. خدمات بازرگان یک بازار رقابتی است و یافتن تماس‌ها‌ی واجد شرایط می‌تواند چالش برانگیز باشد. گفته می‌شود‌، هرچه بیشتر از شبکه خود استفاده کرده و با افراد تماس برقرار کنید‌، لیست مخاطبین شما طولانی­تر می‌شود و شانس موفقیت شما بیشتر است. در پایان روز‌، فروش ISO یک بازی اعداد است. موفقیت و یافتن ارتباط با مشتریانی که می‌خواهند پردازش کارت اعتباری خود را بررسی کنند‌، به زمان‌، فداکاری و انعطاف پذیری نیاز دارد. بنابراین‌، وقتی کسی شما را رد کرد‌، به نام بعدی در لیست خود بروید. سر خود را بالا نگه دارید و بدانید که هر پاسخ منفی، شما را یک قدم به پیروزی بزرگ بعدی نزدیک می‌کند.

  1. دانش را تعقیب کنید و کنجکاو باشید

یکی از مهمترین خصوصیات فروشنده عالی‌، کسب تجربه است‌، اما در مورد چگونگی یافتن چشم اندازها و افزایش فروش‌، می‌توانید مطالب را به صورت آنلاین بیاموزید. شما همچنین از ایزو یا مدیر خود آموزش و پشتیبانی مفیدی دریافت خواهید کرد. اصول فروش طی چند دهه اخیر تغییر چندانی نکرده است، اما تغییرات عمده­ای هم در نحوه انتظار مشتری برای روند فروش و هم در تأثیر ابزارهای فروش فعلی بر ارائه پیشنهادات و خدمات رخ داده است‌. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد محصول خود داشته باشید‌، به طور قانع کننده­تری می‌توانید آن را به فروش برسانید. از آنجایی که فناوری پردازش کارت اعتباری در حال تغییر است و ‌فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو مهم محسوب می شود، باید تلاش کنید تا از آخرین به روزرسانی‌ها‌ی صنعت مطلع و آگاه باشید. همیشه فرصت‌ها‌ را فرا بگیرید تا مطالب جدیدی را چه در مورد فروش‌، چه محصول شما و چه مشتریان یاد بگیرید. به خاطر داشته باشید که دانش به معنای کسب قدرت است!

  1. مدیریت قوی را در اولویت قرار دهید

مدیریت و رهبری قوی یکی از عوامل اصلی موفقیت در فروش است و اکثر متخصصان فروش به شما خواهند گفت که موارد مهم به اندازه حفظ یک جریان ثابت از چشم اندازهای واجد شرایط در راس کار قرار دارد. بدین ترتیب‌، اولویت­بندی مدیریت قدرتمند و موثر باید هدف هر سازمان فروش مستقل باشد. اطمینان از اینکه تیم فروش شما می‌تواند به طور مداوم از بازرگانان پیگیری کند‌، به این معنی است که هیچ چشم انداز دیگری هرگز از بین نخواهد رفت‌، و افرادی حامی رهبران، روند فروش شخصی و توجه فردی را که شایسته آنهاست، دریافت می‌کنند.

  1. بستن معامله را هرگز به تاخیر نیندازید

هنگامی ‌که انتظارات برآورده و به نتیجه نزدیک‌ شد، وظیفه هر فروشنده این است که اطمینان حاصل کند که این اتفاق هم به راحتی و هم در سریعترین زمان ممکن رخ می‌دهد. هر چیز دیگری نه تنها امکان افکار دوم را فراهم می‌کند‌، بلکه نمایانگر ضعفی از حرفه ­ای بودن ISO شماست. نوشتن سریع معامله هنگامی ‌که شخصا بسته شود آسان است. اما اگر از طریق تلفن یا از طریق ایمیل اتفاق بیفتد به چه شکل است؟ در این موارد‌، ضروری است که تیم شما اسناد و مدارک لازم را در اسرع وقت دریافت کرده و به آنها برگرداند. تاخیر در کارهای اداری به راحتی قابل قبول نیست.

  1. استقبال از فناوری

ابزارهای جدید فروش به منظور جابجایی چشم انداز در روند فروش از هر زمان دیگری بیشتر ظهور کرده­اند و اگر از آنها استفاده نمی‌کنید‌، سرمایه خود را هدر می­دهید. یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود‌، نرم افزار مدیریت منابع مشتری (CRM) است. سیستم عامل‌ها‌ی CRM به منظور ساده­سازی و تقویت همه جنبه‌ها‌ی فرآیند فروش‌، کلیه وظایف مشتری و طیف گسترده­ای از کارهای اداری طراحی شده­اند. به کار انداختن یکی از این موارد، نه تنها مشاغل فروشندگان شما را سهولت می‌بخشد‌، بلکه مدیریت تصمیمات استراتژیک کوتاه مدت و بلند مدت را که هر روز به عنوان مدیر با آن روبرو هستید، نیز برای شما راحت­تر می‌کند و فروش استاندارد ایزو برای مشاوران و نمایندگان ایزو را مرتفع می سازد.

جهت اخذ فوری ایزو از مرکز ایزوکیا می توانید همین حالا اقدام نمایید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *